L`art de vivre à la française
Completati numele si adresa mail si un reprezentant La Maison va lua legatura cu dumneavoastra cat mai curand posibil.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Filozofia noastra este sa indraznim sa fim curajosi, inovativi si sa ne asumam rolul de explorator in domeniul materialelor de mobilare si captuselilor pentru pereti, cunoscut pana acum ca fiind mai traditional. Moto-ul nostru ar putea fi sa concepem produse foarte contemporane, aplicand in permanenta cele mai noi tehnici. Departamentul nostru interior de design, un nucleu de activitati asemanator unui laborator de experimente, contureaza liniile de cercetare, varietate si inovatie. Propunerile mereu surprinzatoare ale acestuia transforma fiecare expozitie internationala intr-un eveniment.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Infiintata in 1928, Félix si fiul acestuia, André Houlès au fondat compania mama pe 18 rue Saint-Nicolas, in inima Parisului, in zona Faubourg Saint-Antoine, districtul traditional al tapiterilor, decoratorilor de interioare si arhitectilor. Ulterior, Suzanne si Pierre Houlès aveau sa schimbe aceasta afacere de familie franceza din anii treizeci intr-o companie de renume international, pe care apoi sa o transfer copiilor. In prezent, compania este condusa cu multa pasiune si entuziasm de catre presedintele Philippe Houlès, care si-a descoperit la o varsta frageda inclinatia catre lumea decoratiunilor.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Colectia Maya ne invita sa descoperim taramuri indepartate.De data aceasta, Pierre Frey ne transpune in colorata atmosfera a Americii Centrale. Din Pampas si pana la multicolorele mici piete, culorile vii sunt transpuse intr-o jucausa si colorata colectie plina de exotism.
Colectia Fox Trot te duce inapoi la inceputurile secolului al 20-lea. Peretii sunt decorati cu prețioase si opulente motive, pastrand totusi un aer de prospetime si chic etern. Intrand in arhivele sale, Pierre Frey va ofera prin aceasta colectie o viziune contemporana a acelor ani de nonsalanta si exces, care se va potrivi perfect cu decorul modern.
Colectia Fox Trot te duce inapoi la inceputurile secolului al 20-lea. Peretii sunt decorati cu prețioase si opulente motive, pastrand totusi un aer de prospetime si chic etern. Intrand in arhivele sale, Pierre Frey va ofera prin aceasta colectie o viziune contemporana a acelor ani de nonsalanta si exces, care se va potrivi perfect cu decorul modern.
Colectia Fox Trot te duce inapoi la inceputurile secolului al 20-lea. Peretii sunt decorati cu prețioase si opulente motive, pastrand totusi un aer de prospetime si chic etern. Intrand in arhivele sale, Pierre Frey va ofera prin aceasta colectie o viziune contemporana a acelor ani de nonsalanta si exces, care se va potrivi perfect cu decorul modern.
Colectia Fox Trot te duce înapoi la începutulurile secolului al 20-lea. Peretii sunt decorati cu prețioase și opulente motive, pastrand totuși un aer de prospețime si chic etern. Intrand in arhivele sale, Pierre Frey va oferă prin aceasta colectie, o viziune contemporana a acelor ani de nonsalanta si exces, care se va potrivi perfect cu decorul modern.
Colectia Maya ne invita sa descoperim taramuri indepartate.De data aceasta, Pierre Frey ne transpune in colorata atmosfera a Americii Centrale. Din Pamapas si pana la multicolorele mici piete, culorile vii sunt transpuse intr-o jucausa si colorata colectie plina de exotism.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Este o casa de lux franceza– o casa de design de lux, o afacere de familie cu o traditie mandra care priveste in viitor. Pierre Frey, infiintata in 1935, concepe, creeaza si fabrica materiale si tapete in cea mai pura traditie franceza. Colectia bogata a companiei ce cuprinde nu mai putin de 7,000 de articole include nu doar articolele Pierre Frey, ci si colectii sub cele trei marci prestigioase ale companiei: Braquenié, Fadini Borghi si Boussac.
It is a French maison de luxe – a luxury design house an inspirational, family-owned business with a proud tradition which looks towards the future. Pierre Frey, founded in 1935, designs, creates and manufactures fabrics and wallpapers in the purest French tradition. The company’s rich collection of no less than 7,000 items includes not only the Pierre Frey designs, but collections from the company’s other three prestigious brands: Braquenié, Fadini Borghi and Boussac.
Este o casa de lux franceza– o casa de design de lux, o afacere de familie cu o traditie mandra care priveste in viitor. Pierre Frey, infiintata in 1935, concepe, creeaza si fabrica materiale si tapete in cea mai pura traditie franceza. Colectia bogata a companiei ce cuprinde nu mai putin de 7,000 de articole include nu doar articolele Pierre Frey, ci si colectii sub cele trei marci prestigioase ale companiei: Braquenié, Fadini Borghi si Boussac.
Este o casa de lux franceza– o casa de design de lux, o afacere de familie cu o traditie mandra care priveste in viitor. Pierre Frey, infiintata in 1935, concepe, creeaza si fabrica materiale si tapete in cea mai pura traditie franceza. Colectia bogata a companiei ce cuprinde nu mai putin de 7,000 de articole include nu doar articolele Pierre Frey, ci si colectii sub cele trei marci prestigioase ale companiei: Braquenié, Fadini Borghi si Boussac.
Este o casa de lux franceza– o casa de design de lux, o afacere de familie cu o traditie mandra care priveste in viitor. Pierre Frey, infiintata in 1935, concepe, creeaza si fabrica materiale si tapete in cea mai pura traditie franceza. Colectia bogata a companiei ce cuprinde nu mai putin de 7,000 de articole include nu doar articolele Pierre Frey, ci si colectii sub cele trei marci prestigioase ale companiei: Braquenié, Fadini Borghi si Boussac.
Este o casa de lux franceza– o casa de design de lux, o afacere de familie cu o traditie mandra care priveste in viitor. Pierre Frey, infiintata in 1935, concepe, creeaza si fabrica materiale si tapete in cea mai pura traditie franceza. Colectia bogata a companiei ce cuprinde nu mai putin de 7,000 de articole include nu doar articolele Pierre Frey, ci si colectii sub cele trei marci prestigioase ale companiei: Braquenié, Fadini Borghi si Boussac.
Este o casa de lux franceza– o casa de design de lux, o afacere de familie cu o traditie mandra care priveste in viitor. Pierre Frey, infiintata in 1935, concepe, creeaza si fabrica materiale si tapete in cea mai pura traditie franceza. Colectia bogata a companiei ce cuprinde nu mai putin de 7,000 de articole include nu doar articolele Pierre Frey, ci si colectii sub cele trei marci prestigioase ale companiei: Braquenié, Fadini Borghi si Boussac.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.
Pierre Frey creează și manufacturează, începând cu 1935, țesături și tapete, în cel mai pur stil franțuzesc. Colecțiile Pierre Frey atrag prin originalitatea modelelor și prin abordările eclectice, ceea ce conferă unicitate fiecărei serii în parte. Toate colecțiile au o poveste, care te poartă fie pe tărâmuri entice exuberante, fie în atmosfera rafinată a interioarelor franțuzești din secolul al XVIII-lea, fie în decorurile contemporane cu tușe arhitecturale. Mix-urile cromatice, desăvârșit orchestrate, îți permit abordări estetice ravisante, care îți vor bucura privirea și îți vor înfrumuseța casa și viața. Pasiunea pentru frumos a designerilor de la Pierre Frey se bazează pe know-how-ul dobândit în acești mulți ani de existență, rezultatul muncii lor fiind de cele mai multe ori spectaculos, căci sunt combinate tehnici versatile de imprimare, brodare și chiar pictare manuală a modelelor.
Excelența brandului Pierre Frey este recunoscută de Comite Colbert, o instituție de marcă din Franța, înființată în 1954, sub egida căreia sunt reunite branduri de lux franțuzești care promovează la nivel mondial autenticul ”art de vivre” francez. Brandul Pierre Frey înglobează nume de referință în designul interior mondial, precum sunt: Braquenie, Fadini Borghi, Boussac și desigur Pierre Frey.