L`art de vivre à la française
Completati numele si adresa mail si un reprezentant La Maison va lua legatura cu dumneavoastra cat mai curand posibil.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.
Ceea ce vedeti aici este rezultatul al 25 de ani de dedicatia artistica a unei echipe mari formate de pictori cu norma intreaga, intr-un atelier. In urma cu cativa ani estimam ca unui pictor i-ar lua aproape o mie de ani sa picteze toate acestea. Si mai mult daca adaugam toata munca de arhivare. Si asta doar pictatul efectiv. Ceea ce este si mai important este editarea si perfectionarea fisierelor care produc aceste printuri. Asta se face cu ajutorul calculatorului, insa de catre artisti care iau milioane de decizii estetice pe secunda pentru a obtine rezultatul perfect. Acesta este motivul pentru care New York Times ne-a dedicat un editorial de doua pagini in 2006. Am fost prima companie care a transformat materialele pictate de mana intr-o noua forma de arta: Digital Media, nu pentru a reproduce ci pentru a crea o ilustrare noua, intr-o calitate convingatoare de pictura de mana.